המרכז הרפואי גולדנקייר דושי נצרת הוא החדיש ביותר מבין שלושת סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ, והוא שילוב של עיצוב ייחודי, אדריכלות רפואית מתקדמת וחוויית דיור מודרנית ברמה אחרת המבטיחה לכם שהות נעימה ובטוחה.
אנחנו מציעים מגוון מחלקות אישפוז מתקדמות המבטיחות את הסטנדרט הטיפולי המוביל בישראל, ורצף טיפולי שיאפשר לכם להישאר רגועים.
כל השירותים הרפואיים מלווים ע"י צוות מומחים מקצועי ומנוסה בתחום הגריאטריה, ופועלים על מנת להעניק ליקרים לכם את הטוב ביותר.
מחלקת VIP ב המושבה נועדה לקשישים, שזקוקים לסיוע סיעודי בפעולות יומיומיות,
כגון הלבשה, רחצה, הנעלה, האכלה ומעברים.
המחלקה היא ברישיון משרד הבריאות, מציעה רמה גבוהה של טיפול רפואי וסיעודי הן ללקוחות פרטיים
והן ללקוחות בסיוע כספי למימון האשפוז על ידי משרד הבריאות (קוד).
במחלקה V.I.P פועל צוות רב מקצועי, אדיב ומיומן, החל מאח אחראי מחלקה והצוות הסיעודי ועובדי
משק, השירות הסוציאלי, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ותזונה. כלל הצוותים עובדים
בשיתוף פעולה מלא במטרה להשיג את מטרות הטיפול.
בקבלת יקיריכם למוסדנו תתקיים שיחת היכרות ראשונית עם רופא ואח/ ות אחראי/ת מחלקה לגבי מצבו
של המטופל.
במהלך כחודש מיום הקבלה:
מטפל עיקרי ואפוטרופוס:
מסירת מידע רפואי/עדכון לגבי מצב רפואי נוכחי/תוכנית טיפול תינתן אך ורק לאפוטרופוס או מטפל העיקרי.
חל איסור מוחלט על מתן מידע מפורט באמצעות הטלפון.
סדר יום משוער במחלקה:
6:30-09:30 – השכמה וטיפול אישי
09:30-12:00 – פעילות תעסוקה וטיפולים פרטניים (בין היתר מכונים על ידי צוות פרא רפואי)
13:00-15:00 – מנוחת צהריים
18:15-19:15 – א. ערב
19:30 – הכנה למנוחת לילה
לוח זמני הארוחות הינו כדלקמן:
ארוחת בוקר: 7:30-9:30
ארוחת ביניים: 10:00-11:00
ארוחת צהריים: מ- 12:15
ארוחת ביניים: 15:00-16:00
ארוחת ערב: מ-18:15
שעות הביקור במחלקה מוגבלות, בהתאמה לשעות המנוחה של הדיירים. בשעת מנוחת הצהריים
ולאחר 19:00 בערב ניתן לבקר מחוץ למחלקה באזורי האירוח של המשפחות. בעת קורונה מדיניות
הביקורים משתנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולרוב הכניסה מותרת לבעלי תו ירוק בלבד, יש
להתעדכן.
הנחיות כלליות של המרכז הרפואי:
עם קליטת יקירכם יש לדאוג ולחתום על חוזה אשפוז במזכירות. יש להביא צילום תעודת זהות,
מסמכים רפואיים רלוונטיים, צו מינוי אפוטרופוס או ייפוי כוח (במידה וקיים), כל מסמך אחר שיהיה
רלוונטי לצורך קליטה רכה למוסד.
התקשרות עם המחלקה: זמינות טלפונית של צוות המחלקה החל משעה 11:00 בבוקר
מזכירות המחלקה משעה 8:00 עד 18:00 יש לחייג 4932* ולפעול בהתאם לנתב שיחות או בטלפון המחלקה במספר טלפון 073-2456209
פניות הציבור: במוסד קיים תהליך מסודר של טיפול בפניות המשפחות והמטופלים. לכל פנייה ניתן לפנות במייל [email protected] או בטלפון 073-2456266 או בהודעת ווטסאפ למס. 052-3467063
ניתן לפנות גם לעובדת הסוציאלית של המחלקה במייל [email protected]
אפס סובלנות לאלימות כנגד הצוותים שלנו – אנו עושים את המרב על מנת לטפל ביקירכם, במידה ונתקלתם בבעיה, אנא דווחו לאח /ות אחראי/ית מחלקה , לעו"ס או לשירות לקוחות – אנחנו תמיד כאן.
הנחיות בטיחות:
המוסד אינו לוקח אחריות על אובדן חפצים אישיים וחפצי ערך (מכשירי שמיעה, שיניים תותבות, תכשיטים, טל. נייד וכו').
על פי נוהלי משרד הבריאות אין לשמור אוכל מבושל ,הן מהמוסד והן מהבית בסביבת המטופל (מיטה, שידה וכו'). אף על פי כן ניתן ומומלץ להביא ליקירכם אוכל מוכר וביתי לארוחה ספציפית בכלים חד פעמיים בלבד .
דברי מזון שאינם מבושלים (מעדנים למיניהם ויבשים) או ארוזים בקופסא אטומה, ניתן לשמור בשידת המטופל או במקרר המחלקה ובלבד שתוצמד מדבקה עם שם המטופל ותאריך פג תוקף.
יציאה מהמוסד מתאפשרת בליווי קרוב משפחה/מטפל בלבד ובאישור אחות במחלקה. יש להוציא
אישור יציאה חתום על ידי האחות ולתת לשומר בכניסה/ לפקידת קבלה בזמן היציאה. ליווי מטופל על ידי מטפל לבית חולים כרוך בתשלום. יובהר כי האחריות על שלומו של המטופל היא על בן המשפחה מרגע יצאה מהמוסד.
בכל יציאה לחופשת בית יש לקבל אישור על ידי הרופא אשר יתועד בתיק האישי. יש לתאם מול אחות אחראית או מזכירה ולקבל הדרכה מתאימה בפיזיותרפיה. יש להסדיר פיקדון על הוצאת אביזר עזר מהמוסד מול מזכירות השיקום. חופשת בית עד 24 שעות – יציאה ביום שישי וחזרה במוצאי שבת בלבד.
בשבוע הראשון לאשפוז אין יציאה לחופשת בית.
חל איסור לעשן במוסד לרבות המחלקות השונות, חדר האוכל, חדר מטופל, חדרי מדרגות ומעלית, אלא במקומות המוגדרים לכך.
הזמנת אמבולנס מד"א תהא בתיאום עם המשפחה. במידה והמשפחה אינה זמינה למענה ובהתאם לשיקול דעת הרופא, במקרים דחופים יוזמן אמבולנס מבלי תיאום עם המשפחה והתשלום עבור האמבולנס יהיה על חשבון המשפחה.
בעת החמרה במצב ולפי הנחיות המקדימות יועבר יקירכם לבתי חולים באמצעות אמבולנס. בעת הפינוי נבקש ליווי של בן משפחה. הסדרת התשלום בגין השינוע באמבולנס נעשה ע"י משפחת המבוטח/אפוטרופוס, מול הקופה או מד"א. בנוסף, אם בן משפחה אינו יכול ללוות את המטופל, ניתן להוציא מטפל מלווה בתוספת תשלום.
יתכנו מקרים המצדיקים שינויי מיקום של מחלקות או העברת מטופלים ממחלקה למחלקה על פי צורך המוסד. במידה ויתבצעו שינויים אלו, המוסד יעדכן את המשפחה בדבר שינוי המיקום.
הנחיות כלליות במחלקה:
במידה וישנם בני משפחה רבים, הגדירו מי הוא איש הקשר אליו הצוות יפנה בעת הצורך.
חל איסור על הבאת מכשירים חשמליים מהבית ללא אישור ההנהלה.
מסירת מידע רפואי/עדכון לגבי מצב רפואי נוכחי/תכנית טיפול תינתן אך ורק לאפוטרופוס או קרובי משפחה מדרגה ראשונה בתיאום מראש.
חל איסור מוחלט על מתן מידע באמצעות הטלפון.
לידיעתכם, אין מקומות קבועים הן בחדרים והן בחדר האוכל. מיקום הישיבה בחדר אוכל ושינויים אפשריים (לרבות מעבר בין חדרים) יקבעו על ידי אח/ות אחראי/ת מחלקה בלבד .
במסגרת קבלת המטופל, יתבצעו בדיקות מעבדה. יש לשים לב כי ייתכן ותשובות לבדיקות המעבדה יגיעו למטופל ולמשפחתו באפליקציה של קופת החולים עוד לפני שהם יגיעו למרכז הרפואי. במידה ויש בידיכם תשובות, אנא העבירו אותן בהקדם לצוות במחלקה.
ביקורי משפחות עד השעה 20:00 בערב.
השטחים הציבוריים מצולמים 24 שעות ביממה.
אין שמירת מיטה למטופל שנשלח למיון ונשאר בבי"ח מעל 24 שעות או לחלופין מתאשפז במחלקה בבית חולים. שימו לב – בתקופת פנדמיה או מלחמה עלולים להיות שינויי מיקום של מחלקות. שינויים אלה יכולים
לכלול מעברים בין קומות, בין מחלקות ובין בניינים. בנוסף, בהמשך להנחיות משרד הבריאות – יילקחו
סיקורים למטופלים בתדירות שמשרד הבריאות יורה לנו לרבות מתן חיסונים.
רווחת המטופל:
מקלחות יבוצעו במשך היממה (בוקר/צהריים/ערב) בהתאם לשיקולי הצוות המטפל מטעמי בטיחות המטופל וסדר הטיפולים.
ביגוד – יש להביא ביגוד נוח. מומלץ טרנינגים עם גומי ונעלי הליכה סגורות, חפצים להיגיינה אישית. כביסה מתבצעת במסגרת המר"ג.
שירות טלוויזיה: השירות כרוך בתשלום, יש לפנות למזכירות למידע נוסף.
שירות טיפוח אישי וסביבתי על חשבון המוסד – תספורת נשים/ גברים, גזירת ציפורניים, כביסה.
במידה ומצבו של יקיריכם מחמיר עד לשינוי סטטוס תפקודי, על המשפחה/מטפל העיקרי/אפוטרופוס לקחת אחריות על הסדרת תשלום מידי עבור האשפוז שלו במר"ג מול המזכירות ומול קופת החולים.
שתחזוקת וניקוי המקרר על אחריות בני המשפחה. יובהר כי מבוצעת בקרת ניקיון על המצב התברואתי במקרר. כמו כן, יודגש כי אין המוסד אחראי על כל נזק שעשוי להיגרם למקרר.
הנהלת גולדנקייר נאות המושבה וצוות המחלקה מאחלים ליקירכם קליטה נוחה במחלקה.
לפרטים נוספים :
נאות המושבה – רח' הפטיש 6, נס ציונה | טל 08-9305305 | פקס 08-9407697
מייל: | [email protected] אתר: www.gcare.co.il