טיפול סיעודי חם, מקצועי ומכבד
לאורך כל תקופת האישפוז

כבר 30 שנה שרשת גולדנקייר מחויבת לטיפול מסור,
עם צוות שנותן את כל הלב למטופל ולמשפחתו

ברוכים הבאים
לגולדנקייר
נאות המושבה

גולדנקייר דושי נצרת - בית החולים הגריאטרי המתקדם ביותר בצפון!

המרכז הרפואי גולדנקייר דושי נצרת הוא החדיש ביותר מבין שלושת סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ, והוא שילוב של עיצוב ייחודי, אדריכלות רפואית מתקדמת וחוויית דיור מודרנית ברמה אחרת המבטיחה לכם שהות נעימה ובטוחה.

אנחנו מציעים מגוון מחלקות אישפוז מתקדמות המבטיחות את הסטנדרט הטיפולי המוביל בישראל, ורצף טיפולי שיאפשר לכם להישאר רגועים.

שיקום

הנשמה ממושכת

מחלקת סיעודי תומך

מחלקות כרוניות

מכון דיאליזה

מכון אונקולוגי

מרפאת טרשת נפוצה

מרפאת כאב

מכון הידרותרפיה

 כל השירותים הרפואיים מלווים ע"י צוות מומחים מקצועי ומנוסה בתחום הגריאטריה, ופועלים על מנת להעניק ליקרים לכם את הטוב ביותר.

ברוכים הבאים למחלקת סיעוד מורכב א'

מחלקה לסיעוד מורכב א' בגולדנקייר המושבה נועדה לאנשים בסטטוס סיעודי מורכב.
חולה סיעודי מורכב הוא חולה סיעודי אשר בנוסף לחוסר היכולת שלו לבצע פעולות יומיומיות, זקוק להשגחה צמודה של רופא וזאת עקב: פצעי לחץ, עירוי תוך ורידי ממושך, דיאליזה, טיפולים כימותרפיים והקרנות.
החל משנת 2009, חולה המוזן באמצעות זונדה לא נחשב יותר כחולה סיעודי מורכב, אלא כחולה
סיעודי.
חולים סיעודיים מורכבים זכאים לטיפולים רפואיים וטיפולי מקצועות הבריאות במסגרת אשפוזית
במרכז רפואי גריאטרי.
אשפוז במחלקה לסיעוד מורכב מתאפשר דרך טופס 17 של קופת החולים ונדרשת השתתפות
עצמית. גובה ההשתתפות העצמית נקבע בהתאם לסוג הביטוח בקופת החולים. בהיעדר יכולת
כלכלית, קיימת אפשרות לקבלת הנחה מול קופת החולים (הכוונה לפנייה בנושא ניתן לקבל אצל עו"ס המחלקה). התשלום מבוצע ישירות מול הקופה. ניתן לברר על אופן התשלום מול הקופה בסניף של המבוטח.

במחלקה לסיעוד מורכב פועל צוות רב מקצועי, אדיב ומיומן, רופאים, אחים, כח עזר, עובדי משק
וכן שירותי מקצועות הבריאות: השירות הסוציאלי, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת
ותזונה. כלל הצוותים עובדים בשיתוף פעולה מלא במטרה להשיג את מטרות הטיפול.
התקשורת עם בני המשפחה חשובה לנו.

בקבלת יקיריכם למוסדנו תתקיים שיחת היכרות ראשונית עם רופא ואח/ות אחראי/ת מחלקה,
להכרת צרכיו של המטופל והגדרת הטיפול הסיעודי כגון: רחצה, הלבשה, החלפת מכנסון/טיטול
ועוד.

במהלך כחודש מיום הקבלה:

  • תיקבע שיחה לתיאום ציפיות בדגש על קבלת הנחיות מקדימות ותכניות שחרור (הזנה
    אינטראלית, פינוי לבית חולים, החייאה, הנשמה) עם הצוות הרב מקצועי
  • תתבצע בדיקה קוגניטיבית ראשונית על ידי מרפאה בעיסוק
  • ייחל טיפול פיזיותרפיה בהתאם למצב ומידת שיתוף הפעולה של יקירכם
  • יתקיימו שיחות בירור ראשוני על ידי דיאטנית, קלינאית תקשורת (במידת הצורך) ועובדת סוציאלית.
  • מטפל עיקרי ואפוטרופוס:
    חשוב שתגדירו מיהו איש הקשר הקבוע (המטפל העיקרי/ אפוטרופוס) איתו הצוות יהיה בקשר
    שוטף.
  • לסיוע בתהליך מינוי אפוטרופוס ניתן לפנות לעו"ס מחלקה.
  • תעודה רפואית למינוי אפוטרופוס לגוף תינתן על ידי רופא בכיר של המר"ג ללא עלות (ניתן להזמין דרך עו"ס במחלקה)
  • תעודה רפואית למינוי אפוטרופוס לרכוש ניתן להזמין בתשלום דרך המזכירות.
    מסירת מידע רפואי/עדכון לגבי מצב רפואי נוכחי/תכנית טיפול תינתן אך ורק לאפוטרופוס או
    מטפל העיקרי. חל איסור מוחלט על מתן מידע מפורט באמצעות הטלפון.

סדר יום משוער במחלקה:
6:30-09:30 – השכמה וטיפול אישי
09:30-12:00 – פעילות תעסוקה וטיפולים פרטניים (בין היתר מכונים על ידי צוות פרא רפואי)
13:00-15:00 – מנוחת צהריים
18:15-19:15 – א. ערב
19:30 – הכנה למנוחת לילה 

לוח זמני הארוחות הינו כדלקמן:

ארוחת בוקר: 7:30-9:30

ארוחת ביניים: 10:00-11:00

ארוחת צהריים: מ- 12:15

ארוחת ביניים: 15:00-16:00

ארוחת ערב: מ-18:15

שעות הביקור במחלקה מוגבלות, בהתאמה לשעות המנוחה של הדיירים. בשעת מנוחת הצהריים
ולאחר 19:00 בערב ניתן לבקר מחוץ למחלקה באזורי האירוח של המשפחות. בעת קורונה מדיניות
הביקורים משתנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולרוב הכניסה מותרת לבעלי תו ירוק בלבד, יש
להתעדכן.

הנחיות כלליות של המרכז הרפואי:

עם קליטת יקירכם יש לדאוג ולחתום על חוזה אשפוז במזכירות. יש להביא צילום תעודת זהות,
מסמכים רפואיים רלוונטיים, צו מינוי אפוטרופוס או ייפוי כוח (במידה וקיים), כל מסמך אחר שיהיה
רלוונטי לצורך קליטה רכה למוסד.

  • התקשרות עם המחלקה: זמינות טלפונית של צוות המחלקה החל משעה 11:00 בבוקר

  • מזכירות המחלקה משעה 8:00 עד 18:00 יש לחייג 4932* ולפעול בהתאם לנתב שיחות או בטלפון המחלקה במספר טלפון  073-3912663

  • פניות הציבור: במוסד קיים תהליך מסודר של טיפול בפניות המשפחות והמטופלים. לכל פנייה ניתן לפנות במייל [email protected] או בטלפון 073-2456266 או בהודעת ווטסאפ למס. 052-3467063 

  • ניתן לפנות גם לעובד הסוציאלי של המחלקה במייל [email protected]

  • אפס סובלנות לאלימות כנגד הצוותים שלנו – אנו עושים את המרב על מנת לטפל ביקירכם, במידה ונתקלתם בבעיה, אנא דווחו לאח /ות אחראי/ית מחלקה , לעו"ס או לשירות לקוחות – אנחנו תמיד כאן.

הנחיות בטיחות:

  • המוסד אינו לוקח אחריות על אובדן חפצים אישיים וחפצי ערך (מכשירי שמיעה, שיניים תותבות, תכשיטים, טל. נייד וכו').

  • על פי נוהלי משרד הבריאות אין לשמור אוכל מבושל ,הן מהמוסד והן מהבית בסביבת המטופל (מיטה, שידה וכו'). אף על פי כן ניתן ומומלץ להביא ליקירכם אוכל מוכר וביתי לארוחה ספציפית בכלים חד פעמיים בלבד .

  • דברי מזון שאינם מבושלים (מעדנים למיניהם ויבשים) או ארוזים בקופסא אטומה, ניתן לשמור בשידת המטופל או במקרר המחלקה ובלבד שתוצמד מדבקה עם שם המטופל ותאריך פג תוקף.

  • יציאה מהמוסד מתאפשרת בליווי קרוב משפחה/מטפל בלבד ובאישור אחות במחלקה. יש להוציא

  • אישור יציאה חתום על ידי האחות ולתת לשומר בכניסה/ לפקידת קבלה בזמן היציאה. ליווי מטופל על ידי מטפל לבית חולים כרוך בתשלום. יובהר כי האחריות על שלומו של המטופל היא על בן המשפחה מרגע יצאה מהמוסד.

  • בכל יציאה לחופשת בית יש לקבל אישור על ידי הרופא אשר יתועד בתיק האישי. יש לתאם מול אחות אחראית או מזכירה ולקבל הדרכה מתאימה בפיזיותרפיה. יש להסדיר פיקדון על הוצאת אביזר עזר מהמוסד מול מזכירות השיקום. חופשת בית עד 24 שעות – יציאה ביום שישי וחזרה במוצאי שבת בלבד.

  • בשבוע הראשון לאשפוז אין יציאה לחופשת בית.

  • חל איסור לעשן במוסד לרבות המחלקות השונות, חדר האוכל, חדר מטופל, חדרי מדרגות ומעלית, אלא במקומות המוגדרים לכך.

  • הזמנת אמבולנס מד"א תהא בתיאום עם המשפחה. במידה והמשפחה אינה זמינה למענה ובהתאם לשיקול דעת הרופא, במקרים דחופים יוזמן אמבולנס מבלי תיאום עם המשפחה והתשלום עבור האמבולנס יהיה על חשבון המשפחה.

  • בעת החמרה במצב ולפי הנחיות המקדימות יועבר יקירכם לבתי חולים באמצעות אמבולנס. בעת הפינוי נבקש ליווי של בן משפחה. הסדרת התשלום בגין השינוע באמבולנס נעשה ע"י משפחת המבוטח/אפוטרופוס, מול הקופה או מד"א. בנוסף, אם בן משפחה אינו יכול ללוות את המטופל, ניתן להוציא מטפל מלווה בתוספת תשלום.

  • יתכנו מקרים המצדיקים שינויי מיקום של מחלקות או העברת מטופלים ממחלקה למחלקה על פי צורך המוסד. במידה ויתבצעו שינויים אלו, המוסד יעדכן את המשפחה בדבר שינוי המיקום.

הנחיות כלליות במחלקה:

  • במידה וישנם בני משפחה רבים, הגדירו מי הוא איש הקשר אליו הצוות יפנה בעת הצורך.

  • חל איסור על הבאת מכשירים חשמליים מהבית ללא אישור ההנהלה.

  • מסירת מידע רפואי/עדכון לגבי מצב רפואי נוכחי/תכנית טיפול תינתן אך ורק לאפוטרופוס או קרובי משפחה מדרגה ראשונה בתיאום מראש.

  • חל איסור מוחלט על מתן מידע באמצעות הטלפון.

  • לידיעתכם, אין מקומות קבועים הן בחדרים והן בחדר האוכל. מיקום הישיבה בחדר אוכל ושינויים אפשריים (לרבות מעבר בין חדרים) יקבעו על ידי אח/ות אחראי/ת מחלקה בלבד .

  • במסגרת קבלת המטופל, יתבצעו בדיקות מעבדה. יש לשים לב כי ייתכן ותשובות לבדיקות המעבדה יגיעו למטופל ולמשפחתו באפליקציה של קופת החולים עוד לפני שהם יגיעו למרכז הרפואי. במידה ויש בידיכם תשובות, אנא העבירו אותן בהקדם לצוות במחלקה.

  • ביקורי משפחות עד השעה 20:00 בערב.

  • השטחים הציבוריים מצולמים 24 שעות ביממה.

  • אין שמירת מיטה למטופל שנשלח למיון ונשאר בבי"ח מעל 24 שעות או לחלופין מתאשפז במחלקה בבית חולים. שימו לב – בתקופת פנדמיה או מלחמה עלולים להיות שינויי מיקום של מחלקות. שינויים אלה יכולים

לכלול מעברים בין קומות, בין מחלקות ובין בניינים. בנוסף, בהמשך להנחיות משרד הבריאות – יילקחו
סיקורים למטופלים בתדירות שמשרד הבריאות יורה לנו לרבות מתן חיסונים.

רווחת המטופל:

  • מקלחות יבוצעו במשך היממה (בוקר/צהריים/ערב) בהתאם לשיקולי הצוות המטפל מטעמי בטיחות המטופל וסדר הטיפולים במהלך יום השיקום.

  • ביגוד – יש להביא ביגוד נוח. מומלץ טרנינגים עם גומי ונעלי הליכה סגורות, חפצים להיגיינה אישית. לציין, כביסה באחריות משפחה.

  • שירות טלוויזיה: השירות כרוך בתשלום, יש לפנות למזכירות למידע נוסף.

  • שירות טיפוח אישי בתשלום: מניקור/פדיקור רפואי. יש להירשם לקבלת השירות במזכירות, עלות טיפול- 50 ₪.

  • במידה ומצבו של יקירכם ישתפר, הצוות יפעל בהתאם לתכנית השחרור שהוגדרה על ידכם (העברה למחלקה כרונית במר"ג, לקהילה או למוסד סיעודי אחר):

    • העברה למסגרת בקהילה (בית) תהיה בליווי מקצועי של עובד הסוציאלי של המחלקה לצורך מיצוי זכויות באופן מירבי
    • העברה למוסד סיעודי אחר היא על אחראיות המשפחה – בדיקת מקום פנוי, הזמנת אמבולנס. צוות המחלקה יצייד אתכם/את המטופל במכתב שחרור/סיכום רפואי ביניים על מנת לקדם תהליך העברת המטופל למוסד סיעודי אחר.
    • העברה לאחת מהמחלקות הכרוניות במר"ג גולדן קייר מותנית בחתימה על חוזה אשפוז באופן פרטי או/ו הסדרת תהליך קוד מול משרד הבריאות (בעזרת צוות רפואי, סיעודי ועובדת סוציאלית של המחלקה).
    • על מנת לקבל מימון ממשלתי לאשפוז במחלקות כרוניות (סיעודיות או תשוש נפש) ישנם מספר קריטריונים של משרד הבריאות (מידע מפורט ניתן לקבל אצל עו"ס מחלקה או באתר משרד הבריאות (לחצו על הקישור): https://www.health.gov.il/Subjects/Geriatrics/GeriatricHospitalization/Pages/CodeHospitalization.aא

בריאות שבאה מהלב

הנהלת גולדנקייר נאות המושבה וצוות המחלקה מאחלים ליקירכם קליטה נוחה במחלקה.

 

לפרטים נוספים :

נאות המושבה – רח' הפטיש 6, נס ציונה | טל 08-9305305 | פקס 08-9407697

מייל: | [email protected] אתר: www.gcare.co.il