פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

נאות המושבה ביקורות

נאות המושבה ביקורות
נאות המושבה ביקורות

המרכז הרפואי נאות המושבה הוא אחד מסניפי רשת גולדנקייר הנמצא בנס ציונה. המרכז הינו מרכז רפואי, סיעודי ושיקומי מהמובילים והוותיקים בישראל. מאות אנשים מטופלים במרכז במגוון מחלקות שונות: אשפוז, גריאטריה, מחלקת סיעודית, תשושי נפש ומונשמים, כמו גם מטופלים הנמצאים בהליך שיקום. הצוות המקצועי כולל רופאים המתמחים בסיעוד ושיקום ומחויבים לשמור ולשפר את המצב התפקודי, הרפואי והנפשי של המטופלים, תוך התחשבות מלאה בצרכיהם ובקרוביהם.

על צוות מקצועי ואיכותי אי אפשר להתפשר:

כידוע אנשי מקצוע איכותיים שהם קודם כל בני אדם קשה מאוד למצוא וכאשר מדובר בתחום הרפואה והסיעוד ערכים אנושיים הופכים אפילו חשובים יותר. לצד מקצוענות, אמינות ומחויבות חשוב לפתח אהבה לזולת, אהבת האדם, הרצון לעזור ואנושיות. כל אחד מהצוות המקצועי במרכז הרפואי נאות המושבה נבחר בקפידה רבה וזו אחת הסיבות לכך שמדובר באחד ממרכזי הטיפול המובילים והאהובים בישראל. בין היתר הצוות המקצועי כולל רופאים מקצועיים, אחיות, מטפלים, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים, תזונאים, מטפלים בעיסוק ואנשי צוות נוספים החיוניים לתפעול השוטף של המקום.

טיפול מקיף ומסור:

כאשר מדובר על סניף נאות המושבה ביקורות הן חיוביות מאוד וזה הרבה בזכות הטיפול המסור של הצוות המקצועי במקום. המרכז עמל על הקמה ותחזוקה של מחלקות ייעודיות למטופלים מסוגים שונים, החל ממטופלים סיעודיים, דרך טיפול במצב סיעודי מורכב, מטופלים הנמצאים בתהליכי שיקום ועוד. הטיפול הינו מקיף ומספקת מעטפת מלאה לכל מטופל בצורה שקופה ובשיתוף קרוביו של המטופל. המחלקות השונות במתחם מרווחות, נעימות והמטופלים אף זוכים לפעילויות תרבות ופנאי, נוסף לצרכים הרפואיים והקיומיים שלהם. סניף נאות המושבה כולל גם מכון אמבולטורי המספק שירות למטופלים שאינם מאושפזים. הטיפול נחשב כטיפול חוץ שכולל ייעוץ ו/או התערבות רפואית הניתנת למטופל בבית החולים או במרפאה, כאשר המטופל משוחרר מהמרכז הרפואי כבר באותו היום שבו הגיע אליו.

חלק מסוגי טיפולים שונים במרכז נאות המשובה:

  • מחלקה סיעודית – אנשים המוגדרים במצב סיעודי זקוקים לטיפול וליווי מיוחד הוצע לו במסגרת הטיפולית בנאות המושבה. היקף ואופי השירותים תלויים במצבו הבריאותי ובאבחנתו של כל מטופל למצבו הפרטני והצרכים שלו. הטיפול עשוי לכלול ליווי חלקי או מלא לביצוע פעולות יומיומיות בסיסיות, מתן טיפול תרופתי לפי צרכיו של המטופל ועד טיפול מניעתי שנועד לשימור ושיפור היכולות התפקודיות של המטופל. בסניף נאות המושבה יש גם מחלקת סיעוד מורכב.
  • מחלקת שיקום – מחלקת השיקום של נאות המושבה הינה אחת המחלקות המובילות, האיכותיות, המפותחות והמקצועיות בישראל. אנשים שעברו אירוע מוחי, שבר או בעיה אורתופדית אחרת, דלקות פרקים הפוגעות בתפקוד או כל סיבה רפואית אחרת הפוגעת או מקשה על התפקוד היומיומי עשוי לגרור את הצורך בסדרת טיפולים לצרכי שיקום.
  • מחלקת תשישות נפש – המחלקה לתשושי נפש בנאות המושבה מטפלת באנשים המופנים לרוב ממוסדות אשפוז ומהקהילה. אותם אנשים לרוב סובלים מרידה משמעותית בתפקוד הקוגניטיבי, דבר הבא לידי ביטוי בתופעות של ירידה בזיכרון, ביכולת התמצאות ובצורה בהכוונה ולעתים גם ליווי לצורך שמירה על ביטחונם. מטרת המחלקה היא כמובן לאפשר עצמאות מרבית לכל מטופל, תוך יצירת סביבה בטוחה ושימור התפקודים הקיימים.

נאות המושבה ביקורות חיוביות שמחממות את הלב:

נאות המושבה הינו מרכז רפואי, סיעודי וטיפולי מהמובילים בישראל ולא בכדי. לצד שימוש בטכנולוגיה מתקדמים, אנשי צוות מקצועיים ומנוסים וערכים אנושיים המגבשים את חזון החברה הרי שניתן גם להגיע אל המקום ולראות בפועל כיצד הצוות מתנהל. הביקורות חיוביות מאוד ומשפחות המטופלים מרוצות גם הן לנוכח הטיפול המסור והמקצועי.

Facebook