פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

הזכויות הרפואיות להן זכאים בני הגיל השלישי

אחת הזכויות להן כולנו זכאים בתור אזרחים במדינה שמשלמים דמי בריאות היא זכות שירותים רפואיים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות התפתחו עוד ועוד אפשרויות לכל אדם ואדם, כשלצערנו נדמה כי רק ככל שאתה משלם יותר כסף, כך גם אתה מקבל כמות טיפולים נרחבת ומקיפה יותר.

בדיקת צפיפות עצם וחיסון כנגד שלבקת חוגרת

אז אולי בגילאים צעירים יותר אנחנו לא מייחסים לכך כל חשיבות ואין אנחנו מתעתדים להשקיע סכומי כסף גבוהים על מנת לזכות לשירותים הרפואיים אותם אנחנו יכולים לקבל, אך ישנו גיל מסוים אליו אנחנו מגיעים, בו הדבר החשוב לנו ביותר הוא זכויות רפואיות. מדובר על הזמן בו אנחנו הופכים להיות חלק מאוכלוסיית הגיל השלישי, גיל הזהב, הגיל בו לצערנו הבריאות אינה כתמול שלשום והביקורים במרפאות השונות הופכות להיות שכיחות יותר ויותר. יחד עם זאת, אין זו חכמה גדולה רק לגשת ולשלם אודות השירותים הללו, אלא חשוב מאוד גם לדעת למה תהיו זכאים. שתיים מהזכויות הרפואיות להן זכאי כל מי שמחזיק בביטוח רפואי בגיל השלישי הן הזכויות לבדיקת צפיפות העצם והחיסון נגד שלבקת חוגרת. בדיקת צפיפות העצם הינה הכלי העיקרי והמשמעותי ביותר על מנת לגלות האם המטופל סובל ממחלת האוסטאופורוזיס, והיא זו שיכולה לתת את הזיהוי המהיר ביותר במידה ואתם סובלים מבעיה זו. גם החיסון כנגד שלבקת חוגרת הינו חשוב מאין כמוהו, כאשר מגיל 50 ומעלה עולה הסיכוי לחלות במחלה זו, מחלה נפוצה מאוד בקרב בני הגיל השלישי, ולכן חיסון זה ימנע מכם את ההידבקות בו.

שירותים רפואיים ביתיים

זכויות רפואיות להן זכאים בני הגיל השלישי כאשר הינם מבקשים את השירותים הרפואיים המקסימליים לבטח יהיו גם זכויות לטיפולים שונים במרפאות גריאטריות רב-תחומיות או אפשרות להתייעצות עם רופאים מומחים שונים ברחבי הארץ. לא משנה היכן אתה נמצא ולא חשוב ממה אתה סובל, לבטח תוכל למצוא רופא מומחה שיוכל לענות לך על הבעיה ובנושאים שונים, החל מפסיכיאטריה וכלה בנוירולוגיה. במצבים קשים יותר זכויות רפואיות כוללות גם טיפולים שונים שנעשים בבית החולה, זאת במידה ואין ביכולתו של החולה לצאת החוצה ולהגיע למרפאה ולפגוש בה את הרופא, למשל אם מצבו קשה או לחילופין הינו מרותק למיטתו בשל תאונה או נכות מסוימת. במצבים קשים שכאלה עשויים המטופלים בגיל השלישי להזדקק גם לטיפול תרופתי מיוחד, כאשר חלק מאותן זכויות כוללות את התרופות הללו, גם כאלה שמגיעים כנוזל ולאו דווקא ככדורים.

אביזרים כעזר

כמובן שלצד הזכויות, יקבלו בני הגיל השלישי גם הטבות משמעותיות בבואם לרכוש מגוון אביזרים שישפרו להם את מהלך חייהם התקין. כך למשל, רבות הן הפעמים בהן יזכו מטופלים אלה להטבות ברכישת מכשיר שמיעה שיקל על שמיעתו ויאפשר לו לתקשר טוב יותר עם הסובבים עימו, לקבל את האפשרות לרכוש במחירים מוזלים משקפי ראייה שיסייעו לו במהלך חיי היומיום כדי ליהנות עד הסוף מכל יום ובכל שנה ועוד.

Facebook