פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

זכויות המטופל

מידע למטופל

רשת "גולדנקייר", המתמחה במתן מענה לקהל יעד של מטופלים בגיל השלישי הזקוקים להמשך טיפול מקצועי לאחר השחרור מאשפוז. ברשת  במגוון מחלקות: סיעוד מורכב, שיקום אורטופדי, שיקום נוירולוגי, כללי, המודיאליזה, מחלקות סיעודיות ותשושי נפש, מחלקת תשושים (עצמאים).

מדובר במוסדות עם וותק וניסיון רב בתחום, המתאים את עצמו לצורכי הלקוחות, אי לכך המרכזים פועלים בראיה של מתן שירות בשיטת ONE STOP וכוללים אריזה מאגדת של מתן פתרונות 24/7 לקהל היעד בהיבט הוליסטי באמצעות איגום משאבים על ידי אנשי מקצוע מומחים מתחום הרפואה, סיעוד, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור, דיאטה, פסיכולוגיה, רוקחות ועוד.

המחלקות במרכז הרפואי כוללות: מחלקה להחלמה ו/ עצמאים, מחלקות סיעודיות, מחלקות לסיעוד מורכב, מחלקות שיקום, מחלקה לתשושי נפש.

  • מרכז שיקום גריאטרי בפיקוח ובמימון כלל הקופות החולים
  • צוות שיקום מקצועי, מומחה למחלות נוירולוגיות, אורתופדיות, מחלות פנימית וגריאטריה
  • מכוני פיזיותרפיה ומכוני ריפוי בעיסוק
  • ליווי סוציאלי במהלך האשפוז ולקראת השחרור הביתה
  • התאמת ציוד ואבזור
  • ייעוץ בהתאמת הבית לקראת השחרור
  • ייעוץ תזונתי
  • ייעוץ קלינאית תקשורת
  • מטבח מרכזי גדול ומתקדם המספק מזון טרי יום יום ומגוון על פי צרכי הלקוחות

 

לרשותכם צוות מקצועי ומהימן הכולל רופאים מומחים ומקצועיים, צוות אחים/יות ומטפלים/ות מנוסים, בעלי הכשרות נרחבות. צוות השיקום כולל בנוסף גם פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, מרפאים בדיבור, עובדי תעסוקה, עובדים סוציאליים, דיאטנים, וצוות משק מסור. לרשותכם עובדות מטבחון האחראים על חלוקת האוכל, צוות ניקיון, צוות אחזקה ושמירה על הבית.

כמו כן ההנהלה כוללת את מנהל המוסד, מנהל רפואי, אחות ראשית, מנהלת הבטחת איכות, מנהלת שירותי לקוחות ושיפור השירות, צוות השמה והמשך טיפול.  כולנו כאן לעשות את המיטב שתקבלו את השירות הראוי והאיכותי ותרגישו שהנכם רצויים כאן. אנו מתחייבים לפעול ללא הרף על מנת לשפר את מצבכם התפקודי, הפיזי והרוחני ככל שזה ניתן במגבלות הקיימות ולשמר את הפוטנציאל הקיים. לרשותכם מחלקות שונות ומתאימות ליעוד הטיפול, חדרים מרווחים המצוידים במיטב הריהוט והציוד התפעולי מקצועי, שטחים ציבורים רבים, מרפסות נוף ושמש הפונות לים, מטבח מרכזי המבשל עבורכם אוכל איכותי, ומכבסה המציעה לכם שירותי כביסה.

לשירותכם אולמות פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק המצוידים בציוד ייעודי, מרפסות שיזוף וחדר כושר. המרכז מקיים בנוסף לפעילות הרפואית שיקומית גם פעילות חברתית הכוללת: מופעים, ערבי מוסיקה, הקרנת סרטים, משחקי חברה, טיולים ועוד.

צוות המרכז הרפואי רואה בכול מטופל שותף פעיל בתהליך הטיפול וההחלמה. לכן אנו מייחסים חשיבות רבה לקשר טוב, להבנה הדדית ולשיתוף פעולה מלא בין המטופל לאנשי הצוות המטפלים בו. כדי שנוכל ביחד להשיג את המירב והמיטב במהלך האשפוז, אנו מגישים לכם כאן מידע על מכלול הזכויות והחובות של המטופל והמשפחה.

לידיעתכם: הסכמה לטיפול היא תנאי הכרחי לטיפול רפואי. מלוא המידע העדכני לגבי האבחנה והטיפול יימסר לכם על ידי הצוות המטפל.

זמני ארוחות:

בוקר – 07:00

צהרים – 12:30

ערב – 18:00

הריהוט בחדרים כולל- מיטה, שידה, ארון בגדים, כיסא, מנורת לילה. אנו מעודדים להביא חפצים אישיים של מטופל על מנת לשפר את האווירה בסביבת המטופל, אנה פנו לאח/ות אחראית לתיאום.

זכויות המטופל:

  1. הטיפול הרפואי מוענק לכל חולה ללא אפליה מטעמי דת, גזע, מין, לאום, ארץ מוצא וכו'. הטיפול ניתן בהתאם לתנאים ולהסדרים הנהוגים במערכת הבריאות בישראל. במקרי חירום ו/או במקרה הצורך יועבר המטופל להמשך טיפול בבית חולים כללי
  2. הנך זכאי לקבל טיפול נאות – הן מבחינת הרמה המקצועית והאיכות הרפואית, והן מבחינת היחס האנושי
  3. הנך זכאי לקבל מידע בדבר זהותו ותפקידו של איש הצוות המטפל בך
  4. הנך זכאי לבקש חוות דעת נוספת לעניין הטיפול בך. אנו בבית החולים נסייע לך לממש את זכותך זו
  5. הנך זכאי לקבל במהלך אשפוזך מידע מלא ומפורט לגבי מצבך הבריאותי, הטיפול בך והבדיקות שבוצעו – כולל סיכום מפורט בכתב והעתקים של המסמכים בתיקך הרפואי, לרבות צילומי רנטגן. חלק משכפול המידע כרוך בתשלום, עפ"י נהלי משרד הבריאות
  6. הנך זכאי לשיתוף פעולה מלא של המטפלים בך, כולל העברת מידע מלא, בעת העברתך להמשך טיפול במוסד אחר
  7. הנך זכאי שכבודך ופרטיותך יישמרו במהלך כל שלבי הטיפול הרפואי. כמו כן הנך זכאי לבקש נוכחות של אדם נוסף בעת בדיקת רופא/טיפול וכו'
  8. כל עובדי ומטפלי בית החולים מחויבים בשמירת סודיות רפואית לגבי כל מידע הנוגע לחולה המאושפז בביה"ח או שהשתחרר לביתו. מטפל רשאי למסור מידע רפואי לאדם אחר רק אם החולה נתן את הסכמתו לכך, או שחלה על המטפל חובה למסור מידע על פי חוק, לבקשת החברה המממנת, או לשם הבטחת המשך הטיפול הרפואי
  9. תלונות- ניתן לפנות בכל תלונה לצוות המחלקה. ניתן לפנות בתלונות למנהלת שיווק ושירות לקוחות, ניתן לפנות להנהלה הבכירה (מנהל רפואי, אחות ראשית, מנהל אדמיניסטרטיבי) על ידי תיאום מראש דרך המזכירות03-5073450

חובות המטופל ובני משפחתו:

מטופלים ומשפחות יקרות,

אנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלכם כדי שנוכל להבטיח לכלל המאושפזים תנאים נאותים ואוירה נעימה.

בזמן ביקורכם, אנא הקפידו על שקט כדי לאפשר למטופלים אחרים לנוח.

  1. שעות ביקור-שעות הביקור הינן 09:00 עד 13:00 ו-16:00 -19:00 מתוך מחויבות לכבד את מנוחת הדיירים .
    יש להישמע להנחיות במצבי חירום לטובת שלומם ובטחונם של הדיירים.
  2. ביגוד- המוסד נותן שירותי כביסה אך אינו אחראי על הבגדים.
  3. חפצים ודברי ערך- אין ההנהלה אחראית על דברי ערך של הדיירים לרבות כסף, תכשיטים, שיניים תותבות, מכשירי שמיעה, מכשירי חשמל, חפצים אישיים ועוד.
  4. מזון- אין להביא דברי מזון לדיירים מטעמי בריאות וכשרות.
  5. מתנות- חל איסור מוחלט על מתן טיפים ומתנות לצוות, ניתן להביא את הוקרתכם בכתב.
  6. עישון- על פי חוק מדינת ישראל, חל איסור לעשן באזורים ציבורים לרבות בחדרי המגורים במחלקות וכל זאת מטעמי בטיחות המטופל וסביבתו. במוסד קיימות פינות המיועדות לעישון אנה פנו לקבלת אינפורמציה בנושא הנ"ל לאח/ות אחראי/ית מחלקה.
  7. לכל מחלקה יש נהלי עבודה המיוחדים לאופייה ולצורכי המאושפזים. לא ניתן להבטיח לחולה מקום מסוים במחלקה. הניוד במחלקה מבוסס על צרכים רפואיים של החולים. בכל מקרה של אי הבנה, בקשה מיוחדת ו/או ציפייה שלא התגשמה, אנה פנו ראשית לצוות המטפל. אנו משוכנעים שהצוות יעשה כמיטב יכולתו לתת לכם מענה במסגרת המחלקה.
  8. יציאה מהמחלקה- יש לדווח לאח/ות אחראי/ית מחלקה ולקבל אישור בכתב.
  9. חופשות בית- בתיאום ואישור מראש, אין לצאת לחופשה עם ציוד בית החולים לרבות כיסא גלגלים או הליכון. במקרים חריגים יש לתאם עם אח/ות אחראי/ית מחלקה לקבלת אישור חריג.
  10. כאשר מתקבלת החלטה על תום האשפוז, המטופל חייב לעזוב את המרכז הרפואי.
  11. תיאום פגישה למטרת קבלת אינפורמציה מאיש מקצוע/ הנהלה מתאפשרת בתיאום מראש דרך המזכירות.

בטל. 4932*