פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

מה חשוב לבדוק בבחירת בית חולים שיקומי במרכז?

בית חולים שיקומי במרכז
בית חולים שיקומי במרכז

יש הרבה בתי חולים שיקומיים ולאלו מכם שגרים במרכז מומלץ לבחור בבית חולים שיקומי במרכז הארץ ברמה הכי גבוהה שיש הן מבחינה רפואית והן בהיבט הרמה הבינאישית של הצוות הרפואי והתנאים הנוספים שהחולה מקבל.

התהליך בדרך החוצה

בית חולים שיקומי במרכז ברמה גבוהה צריך להוות את היסודות לבית החדש שהחולה צריך לבנות מבחינה פיזית ומבחינה נפשית. לאחר אירוע בריאותי-פיזי חמור שמאלץ אותך להמשיך לשהות בבית חולים שיקומי, החולה מוכרח לקבל רק את הכי טוב.

לפני שבוחרים בית חולים שיקומי במרכז או בכלל, חשוב מאוד לבחון את איכות הצוות הרפואי, בהיבט מקצועיות ובהיבט יחסי אנוש. מעבר לזה, חשוב לוודא מה רמת ההיגיינה וכן לבדוק את איכות המזון שמוגש לחולים.

כדאי לבדוק אילו סוגי טיפולים מקבלים החולים בהיבט פיזיותרפיה, חוגי ספורט למיניהם וכן הפעלות לשיפור מוטוריקה ודיבור.

מומלץ לברר כמה חולים יש בכל חדר, מה רמת הזמינות של האחיות והרופאים לכל מטופל, האם יש פעילויות חברתיות וכל כמה זמן.

מעבר לזה, חשוב לוודא שיש צוות מטפלים של פסיכולוגים, עובדים סוציאליים וכדומה, שכן חלק משמעותי בשיקום הפיזי לאחר אירוע בריאותי קשה הוא גם השיקום הנפשי והחדרת מוטיבציה ואמון ביכולת להשתקם.

חשוב לבחור נכון

בשורה התחתונה בחירה נכונה של בית חולים שיקומי תעשה את ההבדל בין החלמה מהירה וקלה לבין סאגה ארוכה ומייאשת. אם תבחרו נכון את בית החולים השיקומי תזכו תוך זמן קצר לחזור לשגרה בריאים ומרוצים.

הבריאות היא הדבר הכי חשוב שיש ולכן במצבים שכאלו מומלץ מאוד לקבל טיפול שיקומי רק במקום הכי טוב, מקצועי, איכותי ונעים שיש.

טיפ אחרון וחשוב מאוד הוא להתייעץ עם אנשים שעברו טיפול שיקומי בבית החולים שבו אתם רוצים לבחור ולקבל מהם חוות דעת אישית וכן לקרוא המלצות באינטרנט. בחירה נכונה בנושא הזה היא קריטית מאוד להחלמה.

Facebook