פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

מחלקה לתשושי נפש

מחלקה לתשושי נפש

מי מגיע אל בית אבות לתשושי נפש

המטופלים המופנים אל בתי אבות לתשושי נפש, לרוב מופנים ממוסדות אשפוז ומהקהילה. המטופלים ניידים (הולכים), אשר סובלים מירידה משמעותית בתפקוד הקוגניטיבי הבאה לידי ביטוי בתופעות בירידה בזיכרון, ירידה בהתמצאות בזמן ובמקום באופן שהם נזקקים להכוונה בניידות ושמירה על בטיחותם בכל שעות היום.

מחלקות אלו מפוקחות על ידי האגף לגריאטריה במשרד הבריאות וניתן לאשפז אצל בית אבות לתשושי נפש חולים על פי קוד משרד הבריאות, או באופן פרטי בסניף בו קיימת מחלקה לתשושי נפש לאחר שמטופל הוגדר בסטאטוס "תשוש נפש" על ידי פסיכוגריאטר או פסיכיאטר. חטיבה זו מאוישת על ידי צוות מקצועי ומיומן בטיפול במצבים אלו וכולל רופאים, אחיות, מטפלים וצוותים פרא-רפואיים.

מטרת מחלקה לתשושי נפש היא בראש ובראשונה לאפשר עצמאות מרבית למטופל. תוך שמירה על סביבה בטוחה ושימור תפקודים קיימים כמו הליכה, אכילה, שמירה על היגיינה, תעסוקה, פעילות פנאי ועוד. לקוחות הנמצאים בבית אבות לתשושי נפש  מקבלים מענה רפואי 24/7, אשר כולל טיפול בתסמינים התנהגותיים וטיפול רפואי העונה על בעיות רפואיות כרוניות או חריפות.

בתי אבות לתשושי נפש
בתי אבות לתשושי נפש

מחלקה לתשושי נפש ברשת גולדנקייר

בין השירותים הניתנים במסגרת האשפוז קיימת מחלקה לתשושי נפש בה מתקיימות שלל פעילויות בהן:: תעסוקה בפעילויות פנאי כולל עבודות פרטניות ו/או קבוצתיות, האזנה למוסיקה, מגוון חוגים כמו גינון, בעלי חיים ושירה, התעמלות ושיחות עם אנשי הצוות השונים.
בית הורים גולדנקייר מקפיד גם על מעטפת ושהייה נעימה במרכזיו, וכולל, מלבד חדרים ואזורי שירות, מתחמים מרווחים המאפשרים ניידות למטופל באופן בטוח. בין החללים הבטוחים והמרווחים תוכלו למצוא: חצר רחבת ידיים ומרפסות מרווחות ומוגנות באמצעות מצלמות ודלתות בטיחות, אשר מאפשרות בקרה על כניסה ויציאה של המטופלים ובני משפחתם.

בתי אבות לתשושי נפש ברשת גולדנקייר פועלים בשני המרכזים הרופאים של הרשת בישראל – האחד בתל אביב והאחד בנס ציונה. במקביל, פועלות ברשת מחלקות נוספות: מרכז גריאטרי, סיעודי מורכב ושיקום.  בכל מחלקות הרשת זוכים המבקרים לטיפול מסור ומקצועי, התאקלמות נוחה וליווי צמוד של צוות המקום.