פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

עזרים לשיפור חיים בגיל השלישי

כל אחד מאיתנו יגיע בשלב כזה או אחר בחייו לגיל השלישי. אמנם הגעה לגיל הזקנה עלולה להתפס כבשורה רעה בקרב רבים, וזאת בשל העובדה שבדרך כלל כאשר אנו מתבגרים גופנו נוטה להשחק. השחיקה מתבטאת לרוב בירידה בתפקוד המוטורי, ירידה בזכרון, בעיות שמיעה, דלדול במסת העצם ועוד.

השחיקות והבעיות שהוזכרו בפסקה שלעיל אמנם נשמעות לא ממש משמחות, אך חשוב לדעת שיש פתרון כיום כמעט לכל בעיה. אם לדוגמה יש לכם או לאחד הקרובים שלכם בעיות שמיעה, אז בטח תשמחו לדעת שכיום יש היצע אדיר של מכשירי שמיעה מתקדמים אשר יכולים לשפר את התפקוד השמיעתי שלכם באופן דרמטי וחסר תקדים.

מקלות הליכה

שימוש במקלות זו אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור ההליכה של האדם בגיל השלישי. מקלות הליכה לרוב עוזרים למבגורים שמתקשים ללכת בכוחות עצמם. העזרה של המקל נעשית על ידי תמיכה שנוצרת בעזרת קונטרה שמפעילים כלפי הקרקע. כיום קיימים מגוון סוגים של מקלות הליכה, בגבהים ובעיצובים שונים, כך שכל אדם יוכל למצוא את המקל המתאים ביותר בשבילו.

הליכונים

הליכונים בעצם יותר משפרים את היכול של האדם ללכת. כלומר בדרך כלל אלו שמשתמשים בהליכונים בכדי ללכת, נמצאים במצב מוטורי פחות טוב מאלו שבוחרים להשתמש במקלות הליכה. בניגוד למקלות הליכה, השימוש בהליכונים נעשה על ידי השענות עם כל הגוף קדימה, כך שהגלגלים יתנו מעין דחיפה לתנועה של המבוגר.

שולחנות למיטה

שולחנות למיטה נועדו להקל על האדם המבוגר ופשוט לתת לו את האופציה לשתות ולאכול מבלי לרדת מהמיטה. הרבה פעמים אנשים מבוגרים סובלים מהטרחה שכרוכה בעלייה וירידה מהמיטה שלהם, כך שהפתרון של שולחנות שמותאים במיוחד למיטה ממש יכולים לעזור להם.

מכשרי שמיעה

מבוגרים רבים סובלים מבעיות שמיעה שיכולות לנבוע משלל סיבות, כאשר הנפוצה שבהן היא פשוט ירידה קבועה והדרגתית שנובעת בשל הזקנה. ישנם לא מעט מכשרי שמיעה שמשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות בכדי לשפר שמיעה לקויה של אדם. אם גם אתם או אחד הקרובים שלכם סובלים משמיעה לקויה, אין ספק ששימוש במכשרי שמיעה יכול לשנות את חייכם לטובה.

חיתולים למבוגרים

היום קיימים מגוון רחב של פתרונות ספיגה למבוגרים. מוצרים אלו מספקים פתרון קל, נוח, יעיל והכי חשוב דיסקרטי לבעיות נפוצות. היום ניתן להזמין חיתולים למבוגרים עד פתח הבית מבלי שאף אחד ידע מה בדיוק מביא איתו השליח ובכך למנוע מבוכה מיותרת.
לסיום, כפי שבטח הבנתם, קיימים לא מעט טכנולוגיות ופריטים אשר יכולים לשפר את אורח החיים בגיל השלישי. אם אחד הקרובים שלכם סובל מבעיות כאלה או אחרות, אשר משפיעות על אורח החיים שלו באופן דרמטי, אין ספק שכדאי לכם ליצור קשר עם איש מקצוע ולשאול אותו אם ישנו פתרון נוח לבעיות.

בכל אופן, תמיד מומלץ להתייעץ גם עם מכרים אשר התנסו עם אביזרים לגיל השלישי, כך שתוכלו לקבל את חוות דעתם על מוצרים מומלצים שניסו בעבר. זכרו, בסופו של דבר העצה של המכרים שלכם תהיה הטובה והאמינה ביותר.

Facebook