פרטי התקשרות

פנייתכם חשובה לנו, השאירו פרטי יצירת קשר ואנו נשמח לחזור אליכם

כיצד לנהל סגנון חיים פעיל גם בגיל השלישי

מי מאיתנו לא חושב על היום בו יגיע לגיל זקנה, ומעתה ואליך כל שמחת החיים רק תלך ותדעך. דעו לכם שזה לא חייב להיות ככה, ואם תקחו את עצמכם בידיים אתם תוכלו להמשיך וליהנות גם בגיל השלישי. אין מדובר בסוד כמוס או בשיטה מסובכת, בסך הכל תצטרכו להיות ערים לבית האבות אליו אתם מתכננים להירשם.

ישנם בתי הורים רבים המציעים שפע של מתקנים ושירותים לרשותם של בני מגוריו. אולם לצד זאת חשוב להבין שקודם כל צריך לשים לב שבית האבות יספק לכם פעילויות וחיי חברה עשירים. כאשר תזכו ליהנות מחיי חברה תוססים, אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם בדרך לחיים פעילים גם בגיל השלישי.

במאמר הבא נפרט בנוגע למספר טיפים אשר יעזרו לכם לנהל אורח חיים פעיל, גם בגיל השלישי. הטיפים הללו חשובים במיוחד אם ברצונכם ליהנות גם בגיל כאילו הייתם נערים צעירים.

קלנועית

קלנועית הנה פתרון פשוט לקשישים מדובר בסך הכל בכלי תחבורה, כזה אשר ניתן לתפעל בקלות רבה במיוחד, וללא צורך בכישורים מיוחדים. נוסף על כן, בעזרתה של הקלנועית תוכלו להעשיר ולהעצים את אורח החיים שלכם עשרת מונים, ניתן למצוא עוד מגוון רחב של עזרים לגיל השלישי.

כך למשל ניתן לומר שאם תרצו לנוע ממקום אחד לאחר, ללא הקלנועית אתם עלולים לוותר על הרעיון, וזאת בעקבות הקושי הרב שבהליכה. לעומת זאת, כאשר תהיה בבעלותכם קלנועית אתם לא תצטרכו לוותר על שום דבר.

אם יהיה לכם רצון להגיע למקום מסוים, אתם תוכלו לממשו. מדובר אולי בחלק הקריטי ביותר על מנת שתוכלו לנהל אורח חיים פעיל גם בגיל השלישי. לאור זאת, לא כדאי לוותר על הקלנועית בשום מצב. גם אם יש לכם חששות בהתחלה, דעו לכם שהכל יכול לבוא לכדי פיתרון אם רק תרצו בכך.

בכל מקרה, חשוב לדעת שישנם אנשים רבים אשר יוכלו ללוות ולהדריך אתכם בתקופת השימוש הראשונה בקלנועית. מדובר בעזר חיוני למדי, ובעזרתו תוכלו להפעיל את כלי התחבורה ללא שום חשש בשלב מאוחר יותר.

בית אבות פעיל

כפי שכבר הוזכר לעיל, חשוב מאוד שתבלו את שנות הגיל השלישי שלכם בבית אבות המספק מגוון פעילויות והפעלת עם צוות סיעוד מקצועי ומתאים בשבילכם, קראו על חטיבת הסיעוד שלנו. זו הדרך הנוחה והבטוחה ביותר להבטיח לעצמכם שתשמרו על אורח חיים בריא ופעיל גם בשנים הללו.

בכל אופן, אין לבחור בית אבות בפזיזות. מדובר במקום בו אתם מיועדים לשהות במשך זמן רב, ולפיכך כדאי שהוא יהיה כמה שיותר תואם לכם. תבקרו בכמה שיותר בתי אבות ותשאלו לגבי מה שהם מציעים,
כך תוכלו לדעת באופן הטוב ביותר ממה ניתן ליהנות, מה נהוג לשלם ואיפה כדאי לגור באזורכם.

לא מומלץ לדלג על הליך סקירת בתי האבות ובתי החולים השיקומיים, מכיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם במקום עלוב ולא נוח אשר תצטרכו לבלות בו זמן רב. במקרים רבים תצטרכו לחכות לפחות עד שיעבור הזמן על התקופה ששילמתם עליה.

Facebook